Monday, June 27, 2022

Happy Monday!!!!

Buuuuuuuuuuuut tbh… we neverrrrrrrr could afford the ice cream ๐Ÿฆ truck ๐Ÿ›ป!!! I may happen to see the Amazon truck quite often as an adult… God’s just blessed me later in life to save me some calories from the ice cream truck!!! Hee, hee!!!! 


♥Mary Frances :)

Sunday, June 26, 2022

Happy Sunday!!!!


The Lord’s been a moving over here… and probably with most of y’all’s As well!!! Hee, hee ๐Ÿ™Œ๐Ÿฝ
We had goooooood church today at Landmark!!!!

♥Mary Frances :)

Saturday, June 25, 2022

Friday, June 24, 2022

How???

How in the world ๐ŸŒŽ did I have over 5,000 views of my blog yesterday??? That’s cRaZyyyy!!!! It was a really lame post too ๐Ÿคท‍♀️ ๐Ÿ˜† 


♥Mary Frances :)

Wednesday, June 22, 2022

New car ๐Ÿš—???



Soooooooo the other day I’m talking to Jenny on the phone ๐Ÿ“ฑ and I’m liiiiiike you know what, I’m just gonna go to the car wash so we can just talk while I wait!
.
Weeeeeeeeeellll I pay a monthly membership and can go once a day if I want to. So I pull up and I tell her to hold on so I can talk to the guy.
.
The guy sees me, smiles and says, “New car???” I’m liiiiiike huh??? He says again, “new car???” I’m like Um, no it’s not new! I mean it’s a 2010, it’s kinda new to me cuz I just got it buuuuuuut I’ve had it since December!!! He looks at me and just starts laughing! 
.
He’s like, no, I mean for your air freshener? Do you want the new car scented air freshener like you always get??? I was liiiiiiiiiiiike, OOOOOOOO YEEEEEEEESSSS!!
.
I was telling my sister and she was just like, WOW!!! Im like for some reason people ALWAYS recognize me and for me it’s like the first time I’ve everrrrr seen them in my life!!!!
Buuuuuuuuuuuut YEEEEEESSSS
NEW ๐Ÿš— scent!!! ๐Ÿ™Œ๐Ÿฝ


♥Mary Frances :)

Tuesday, June 21, 2022

Aunt Mary, you’re NOT fluffy!!!

Soooooooo you guys all knooooooow that I’m Mar Bear ๐Ÿป annnnnnnnnnd I identify as FLUFFY!!! And fluffy isn’t bad to me… in fact fluffy is ACTUALLY my favorite word of all time… NO JOKE!!! 
 .
In fact, I got caught in Balderdash because when writing out my fake definition for a word, I did this epic description of some rare exotic flower, it was soooooo gooooooood, and no one would’ve guessed it, buuuuuuut EVERYONE DID!!! I was liiiiiike how did you guys all know that was me??? They were like cuz you just HAD to add fluffy into the description of the flower!!!!
.
Anyways, the other day I was saying well I’m just Fluffy Auntie Mar Bear, and Odin just stops in his tracks and says, Aunt Mary, you are NOT fluffy!!! I’m like yes I am!!! He’s like your NOT FLUFFY, you’re SKINNY!!!
.
I’m liiiiiiike I am NOT SKINNY!!! He’s like YES YOU ARE!!! I’m liiiiiike Odin, I’m not skinny, I’m fluffy and I don’t even want to be skinny either!!!! I mean yes, I want to lose some weight but not enough to be skinny!!! I’m fluffy, and I always want to be a little flufffy!!!
.
He’s like, buuuuuuut Aunt Mary, YOUR NOT FLUFFY!!! I’m liiiiiike O, I AM FLUFFY!!! Finally in exasperation he says, Aunt Mary your NOT fluffy!!! Do you have furr??? No you don’t, so your not fluffy!!  You have SKIN Aunt Mary, soooooo your SKINNY!!!
.
Ahahahahahahahahahaaaaaaaaa!!!!!!
You’re riiiiiiight O, I’m SKINNY!!!
I tried then to explain to him what I meant by fluffy buuuuuuuut it wasn’t happening and my sister was like I don’t know WHY you’re even bothering to try and reason with him on this!!! I’m liiiiiike TRUE!!! I guess should just let ONE PERSON in the world believe im skinny…even if THE ONLY quality in being so is the fact that…
I HAVE SKIN!!!!


♥Mary Frances :)

Monday, June 20, 2022

Happy Belated Juneteenth!!!

On my own, as early as four years old, I can remember taking and interest in African culture and the civil war times…I would imagine being one of the ones to help free slaves, I had a black baby doll, black barbies and I dreamed of one day having a black friend…
.
While I don't support all the political propaganda that comes along with this holiday, I do believe that it is representative of one of the greatest days in American history that should be remembered and honored!!!

.
THE END OF SLAVERY 
IN THE USA!!!
People ask me WHY I would celebrate today when I’m white, I’m liiiiiiiiike, UH, cuz I don’t believe in slavery… liiiiiike DUH ๐Ÿ™„ 
It was a REPUBLICAN president that ended slavery!!!
.
Growing up I loved reading the American Girl books! Annnnnnd you all know me, of course my favorite girl was ADDY!!! The story of Addy goes through her life as a child slave in the fields and then her life as her and her mom escape to freedom. 

I remember reading this series and there is a part where one of the slave drivers forces her to eat a worm for not picking fast enough in the field!I was sooooo horrified that they would do that to her... Buuuuuut the American girl series of slavery is really a very glamorized version of what actually happened!!!
.
Always having an extra interest in the civil war era of American history, It wasn't until I read this book below, "To Be A Slave" that I realized just how dehumanized people in slavery truly were!!!


I really recommend that everyone read this book!!!
Annnnnnnd thank God for breaking our chains of enslavement to sin!!!! We are no longer in bondage, because JESUS set us FREE!!!! Let freedom ring today!!!

♥Mary Frances :)

Sunday, June 19, 2022

Happy Father's Day!!!

TODAY...
I would like to give a special thanks 
Today to my dad...
FOR THE GOOD LOOKS!!! ;)
About as deep as it gets for me today ๐Ÿ˜‡
#JustKeepinItReal
♥Mary Frances :)

Saturday, June 18, 2022

Pretty puleeeeeze!!!

This weekend only I get bonus points if you guys do this… puleeeeze do!!!! I’ve actually slipped receipts out of trash ๐Ÿ—‘ to get 25 points… if you guys do this I’ll get 3,000 in one bam ๐Ÿ’ฅ!!!!Starbucks gift cards are 3,000 points!!

Hey, this is how I turn my receipts into free gift cards. Try it and get 2,000 pts! https://fetchrewards.onelink.me/vvv3/referraltext?code=RET6Q6

Use my referral code to get an extra 2000 points, then snap just one receipt ๐Ÿงพ and I'll get points and  so will you!!!

I just got my first $10 Starbucks card from doing this!!!๐Ÿ™Œ๐Ÿฝ

This is not a scam, it’s me Mary and if I get friends to do this this weekend I’ll get extra points!!!! lol ๐Ÿ˜ ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…๐Ÿคฃ๐Ÿ˜œ

Soooooooo far I only have one true friend that has done this… well ad a bunch of money ๐Ÿ’ฐ making friends that already do!!! Hahahahahahahahaaaaaa!!!!
♥Mary Frances :)

ONE MORE THING!!!!

Sooooooooo yesterday, I officially started writing my second book for my kids series, "Delicious Adventures with Nona" First one written is "Peter's First Italian Feast" my version of the conversion of Cornelius in Acts 10. The theme of this story is The Holy Ghost is for EVERYONE!" 
.
I had originally known that I wanted my second story to be the story of the Ethiopian Eunech's conversion in Acts 8, and I thought I knew what I wanted the theme to be, but I randomly lost my inspiration for the story and felt like I didn't actually have a legit story line and I was unsure of the theme etc...
.
Well I decided to just take some time to pray about it and around early March, one Sunday afternoon during the preaching, which had NOTHING to do with it, I felt a confirmation in my spirit, the NEXT STORY SHOULD indeed be about the Ethiopian Eunach annnnnnnnd the theme if this story should be HUNGER FOR GOD. I just felt it in my heart and I just knew it was RIGHT...
"The Man Who Ate And Ate And Ate AND ATE!!!"
Bible Story:Ethiopian Eunach Acts 8
Theme: Hunger for God
.
Btw: NO to the people that have asked me and anyone that is wondering, no we're not going over the fact that he is a Eunach in the story...I don't think thats an important fact to get the gospel message to children and I'm not researching this matter annnnnnd....I don't even know how to spell it...bahahahhaaaaa!!!!
.
Weeeeeeeellllll when I am not writing for my blog, I like to use microsoft Word on my lap top buuuuuuuuuuuuuuuuut I had a problem...I could NOT remember my password AT ALL WHATSOEVERRRR...liiiiiike NOTHING...my mind went completely blank on the matter!!!
.
Sooooooooooo I asked my sister in law if she thought maybe she could figure it out for me and if NOT if she could work some Asian magic and break into my computer or reset it or SOMETHING!!!! She said...OF COURSE!!!
.
Well she texted me after camp and was liiiiiike, the FIRST pass code I put into your computer was THE RIGHT ONE!!!! I was liiiiiiike WHAAAAAAT??? Howd you know my pass code first try when literally NOTHING came to my mind at all!!! 
.
Anyways, I picked up my computer earlier this week and started writing yesterday morning...

The plan is to go for a few hours every morning and write at a coffee shop... its kinda weird how you have a basic idea of the story you want buuuuuuut more and more stuff just comes to you as you write, soooooooooooo far the story is turning out soooooooooooo cuuuuuuuuute!!! I'm very excited!!!

It's weird buuuuut I've noticed lately that God has been given me more and more inspiration for all kinds of writing...its like ever since I obeyed him about cutting certain things out of my life. Its not even like  sinful things, just things that block the extra blessings of God on our lives. It's like, your flesh will try to reason with your spirit that its really not a big deal, buuuuuut then when you FINALLY obey God and cut it out of your life, hiding underneath it all is MORE ANNOINTING from God and you think...Aaaaaah I should've just done this sooner!!!!
AnywayZ, I said all that to say this is my NEXT story...
"The Man Who Ate And Ate And Ate!"
Bible Story:Ethiopian Eunach Acts 8
Theme: Hunger for God



♥Mary Frances :)

Last year…

I was reading last year’s blog post from AMA and starting laughing reading this moment from the drive home last year!!!!
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚


♥Mary Frances :)

Why were you referred here?

I meant to post this yesterday buuuuut I never got to the library, soooooo i'll just double post today, since today's post was pre-scheduled from like a week ago!!! 
.
Sooooooooo my doctor referred me to a weight-loss clinic in Scottsdale and so I made an appointment and had a phone intake yesterday morning, where basically they go over their program with you and ask you your goals etc...
.
So they start off my asking me if I was referred to them by someone? So I say yes, my doctor and then they ask me IF there was a REASON WHY my doctor had referred me to their WEIGHT LOSS program???
When they asked me this, I paused for a really long time, TRYING to figure out the correct answer??? I mean, this seemed pretty basic, buuuuuut I also graduated high school with straight Ds...soooooooo was this liiiiiiike a trick question??? I analyzed it several times in my head buuuuuuut still could NOT come up with any other answer to this question than the OBVIOUS reason one would join a WEIGHT LOSS program...sooooooooo finally I say...
UUUUUUUUUUUUUH...
TO LOSE WEIGHT!!!
Liiiiiiiiiiike DUH!!! :P
The lady doing the intake starts laughing, she's like, no, what I mean is, aside from losing weight, do you have any health issues, like high cholesterol, high blood pressure, heart issues, sleep apneia or diabetes etc? I'm like, oh no none of that, I just got a bunch of blood work done and they said all that is really good!!! My main thing is that I gained a bunch of weight during 2020 and I haven't gotten it off! I'm able to maintain my weight but I want to get that weight back off and for me to do that I always have to a really strict program and then I'm usually able to maintain it, I just need help getting it off!!! 
.
Buuuuuuuuuuuuuut anywayZ it was soooooooo funny when she asked me WHY i had been referred there, liiiiiike isn't this superrrrrr obvious??? Kinda like when I got hired with a special needs company, I work for a different one now, buuuuut at this one they do a new employee orientation and at the orientation, they go around the room and aske everyone to tell them WHY they chose to be in this "CAREER"??? 
.
Weeeeeeeeeeeellllll everyone had these huge heroic reasons for their WHY they were doing this, basically they all pulled out their super hero capes and then it got to ME, they're like, what about you Mary? Why did YOU CHOOSE a career here??? I paused for a minute, then after really thinking about it, I gave my HONEST ANSWER, i was liiiiiiiike, Uuuuuuuuuuh...
FOR A PAYCHECK!!!
.
Duuuuuuuuuuuuuude you shouldve a seen the look on their faces...they were SOOOOO OFFENDED with my response!!!! I was thinking liiiiiiike, okaaaaaaaaaaay sooooo SUE ME for being the only HONEST person in this room!!!! Yes, I LOVE SPECIAL NEEDS CHILDREN, buuuuuuut would I be working here IF I DID NOT NEED A PAYCHECK??? NOOOOOO!!! (Once again, I can't pay the bills with good looks and an amaaaaaaZing personality!!!!;) IF I didn't need a paycheck I can not honestly say I would be one of those people that would still be working!!! 
.
I'd be traveling the world, going on adventures, exploring, shopping and WRITING!!! Writing is THE ONLY job I would do NO MATTER WHAT without making a dime from it...which is obvious since I DO that right now without making any money...HOPEFULLY that will change soon once I get "Peter's First Italian Feast"  published..(Waiting on the editors and then the illustrator).buuuuuuuuuut IF NOT...I can tell you that I will STILL BE WRITING...I have to...it's in me and I know it's what God wants me to do and I can't waste the gift he gave me!!!!


♥Mary Frances :)

Happy Single Saturday!!!

#NotMyFaultTheyDon'tMakeA-Move!!!๐Ÿ‘ผ

Wednesday, June 15, 2022

AMA Trip 2022(Part 2)

June 8th-Last Day…waaaaaaah!!!
GooooooooooodMorning!!!
Me and the big sis…
 both of us pretty desperate for a triple shot ASAP!!!
.
Ginty adults chilling at the pond!!!
#ShowerHairDon'tCare
Btw: this was my brother Abe and his family’s first year at camp and they loved it!!! They said they’re definitely getting walkie talkies for next year soooooo they don’t keep losing they’re kids…I maaaay… ahem…need some too… ๐Ÿ˜ ๐Ÿ˜‡ 

What happens at the pond, stays at the pond… unless you get splashed… THEN it goes home with you… EWWWWW!!!

Soooooooooo the whole week Odin and Kyle were having a contest for who could make more friends at camp๐Ÿคฃ๐Ÿ™„๐Ÿ˜‚ the final analysis was that Kyle made 8 new friends and Odin made 15… annnnnnnnnnd one of his 15 friends was a girl, not a girlfriend, buuuuuuuuut a friend that happened to be a girl and she was also his favorite friend too!!! Awwwwww ๐Ÿฅฐ

Me and Anali…. Sooooooo Alan wouldn’t let me hold him… buuuuuuuut he would say my name when I walked by!!!!
Btw: this is sooooooo my favorite hairdo everrrrr!!! I wish I could do a Dutch braid!!! I would do it every day of my life instead of just my normal plain side braid!!!! Buuuuuuut I can’t soooooo I get it once a year when I see Liz at camp!!!

Me and RayD!!!

Me and Alina!!!!

Cutie!!!!


Sooooooooo this is mine and Jenny’s tree cuz this is where we originally met when AMA was still small...we think in either 2014 or 2015 and we just sat there and talked about guys...she mentioned the guy I liked that he was cuuuuuuute and at the time I told her oh yeah he's like my brother...buuuut NOW i've i told her that really at the time, when she even mentioned him, INSIDE MY CAT CLAWS went out...ahahahahahahahahaaa... buuuuuuut the main guy we talked about was RYAN๐Ÿ™„๐Ÿ™„๐Ÿ™„๐Ÿ™„๐Ÿ™„ AKA: The Nerd...and we talkedabout any girl Ryan looked at Besides Jenny… buuuuuuut in the end...she won ๐Ÿ† 
.
ME ON THE OTHER HAND... won a few battles buuuuuut lost...cat claws or NOT!!! BAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA!!! Buuuuuuuuut at the same time...if it's NOT God's will...then in losing you kinda liiiiiiiiiiike, ACTUALLY WON too!!!

Me and Keri!!!
You guys isn’t my shirt soooooo cuuuuuuute!?!?? #Boba LOVERRRR
.
Hanging out after an absolutely amaaaaaZing with a capital Z church ⛪️ service!!!
 1and a half songs and the Holy Ghost just poured out upon us all!!!! Bro. Joe Velez led song service that night...See girls I KNOW the GOOD GUYS...soooooo far I've ONLY BEEN WRONG ONCE...and it was for MYSELF... Soooooooo IF I TELL you a guy is a good guy...PRAY ABOUT IT!!!! Jus sayin!!! 
.
And since I'm jus sayin...you older teen girls should consider guys from my church...Judah and Christopher are really good guys and they'll be graduating next year with two years of college BAM...done and Judah is also really funny and Christopher got the Christian Character award and both of them are nice to others...I watch...you may not think i am buuuut I AM...you girls should watch how a guy treats others and NOT JUST YOU!!!! Annnnnnnnnnd for young but kinda older guys that don't go to my church you should be looking at Bro. Franks grandson from Portales...I forgot his name buuuuuut you guys know who he is...sooooo nice and just an all around good guy... and everyone has good things to say about him...Oh Brendan i think...i've never heard anyone say anything bad about him....well aside from jumping in the guys dorm...bahahaahaaa...buuuut all good stuff besides that...jus sayin LADIES!!!!
.
Pedro and LaCrecia October 2022!!!
Awwwwwww I’ve literally known Pedro since he was a little boy!!! Look they’re matching outfits, even they’re Bible matches!!!
.
I made a new friend too!!! Naomi!!! Naomi and her husband are from Texas, the part that has an ocean... and they're so much fuuuuuuun!!! I’m still laughing ๐Ÿ˜‚ about saying you’re more introverted these days... cuz girrrrrrrrrl I don’t see it!!!!
Naomi...I keep wanting to call you RUTH!!! LOL I think if you have a daughter you should name her Ruth Naomi!!! 
.
Me and the girls!!! Oh I got to know Donaya better at camp this year- she's from Glendale is also a really good SINGLE girl and a lot of fun...she’s only been in church since 2018 buuuuuuuut you would think she was born and raised in church ⛪️ ain’t that just like the Lord???
.
Jenny and me in my battle outfit… only my sister and Jenny knows what that means!!! Buuuuut it may or may not involve cat claws!!! Lol ๐Ÿ˜‚ Buuuuuuut it’s my favorite article of clothing I have…well church article… my favorite is my Italian Girl hoody!!!! ;)
 Anywayz, this shawl/shrug is from MY FAVORITE everrrrr JOHNNY WAS!!! It literally just speaks MARY when you walk in!!! Its like really brightly colored, boho, exotic Asian flaired clothing geared actually for rich older woman buuuuuut I claimed it too!!! ANNNNND its soooooooo expensive!!! The only thing I own from it is this one thing and it was 75% off and I still had to lay out a pretty little penny for it....buuuuuuut I LOVED it and I'll NEVERRRR consign or sell it like I end up doing with most of my clothes after 6 months!!! 
.
Okaaaaaaaaaaay…. Sooooo this is soooooo wrong buuuuuuut I was hanging out with Joe and Anali the last day and then Anali had to go inside cuz Alina biffed into the water fountain and had a bloody nose… well Alan starts crying hysterically for mommy and he puts his little hands over his face liiiiiike he is sooooooo heart broken ๐Ÿ’” well this cracks me and Joe up and I’m liiiiiike oh I gotta get this on camera!!!! sooooooo we can pull this out when he’s 16 and all cool…. Buuuuuuut I didn’t get it in time soooooo I’m like Joe make him cry again so i can get this!!! So  he starts saying stuff about mommy being gone til poor little Alan did it again…. I knoooooow soooooooo wrong buuuuuuuut we’ll need this picture one day!!!! Bahahahahaaa 
June 9th
Good bye time…waaaaaaaah ๐Ÿ˜ข ๐Ÿ˜ญ 
Me and Liz Segovia- I think we could be twins!!!!
And YES Joseph....I'm glad my friend married you...because IF SHE HADN'T...she wouldn't be at camp annnnnnnnnnnnnd IF SHE WASn"T at camp....I wouldn't get my favorite hairdo once a year!!! Hee, hee!!! And plus we also wouldn't have the adorable little Bethany WHO looks JUST LIKE HER BEAUTIFUL MOMMY!!! Haha!!! Hit me up when you two come to AZ and I'll cook some good food for you guys oooooh and we can play one of my games i've been wanting to play since Christmas and I can't think of anything more FUUUUUN then beating Segovia in a board game...BAHAHAHAHAHAHAAAAA!!!

Martin and Lucero!!!! I’m so, so, so, soooooo glad they got to come!!!! They just barely got their application in on time buuuuuuuuuut they did… basically!!! lol I was like talking to Sister Devi Foster and I’m pulling for them in case it didn’t get there in time…I’m liiiiiiiike weeeeeeelllll you know they’re on Mexican time!!!! She’s like well there’s A LOT of Mexicans at that DID get their applications in on time…. I’m liiiiiike awwwwwwwww maaaaaan you guys… that’s not going to work here!!!!
.
Saying GoodBye to Naomi and Ashton Stephens...
                                                     
                                                        Maybe i'll come see you guys eventually in Texas by the ocean...and don't forget ARISE in September, in ABQ NM...you guys should really, really, really COME!!!! 
.
Saying Goodbye to Jenny!!!
This is also the part where apparently my family couldn't find me...I was up the hill...with Jenny and Ryan...helping them find little besties bottle

Hey you know what her husband, THE NERD said about me??? He said that I'm really a closet Karen!!!and that I should rename my blog Classic Closet Karen Moments and IF I did he MIGHT actually consider reading my blog....WHATEVERRRR RYAN!!! LOLOL JUST Because I'm EXTREMELY oppinonated buuuut I  keep it to a few people... sooooo sue me cuz I know how to keep my mouth shut about my oppinion...I mean YES I have a back bone....you can NOT have been raised by Sister Fran Ginty and NOT be oppinionated about stuff...buuuuuuut unlike my mother...i've learned it's not always, in the words of our night preacher, expedient to go around telling everyone what you think, EVEN IF you are right...sooooo i'm not being fake....I'm BEING WISE....the Bible says that a fool uttereth all... 

Saying Goodbye to Joe and Anali!!!!
Cya guys next week though...party in AZ!!!!
Bring your stretchy pants/skirt cuz i'm gonna cook up a STORM for you guys!!!
.
Kyle pouting cuz he didn't want to leave camp...s
aid his parent's hardly let him even play...
which is sooooooooooooooo NOT TRUE!!! BAHAHAHAHAAA!!!!
Question on the way home: What kind of Asian are you Grace???
Sooooooo last morning at breakfast, Martin was telling our table about how him and his wife made friends with the guys at Dunkin Donuts cuz they go there so much and he mentioned that they guy is Indian, I can't remember WHY he mentioned he was Indian...
.
 sooooooooooo i interrupt and am liiiiiiike, OOOOOOOH does he make fry bread??? He's like no, not that kind of Indian, the ones from India...sooooooooooo i'm liiiiiiike OH CURRY!!! I liiiiiike curry too!!!! Well Ryan is sitting there just shaking his head......buuuuuut whateverrrr...I relate ethnicity with food- liiiiiiiike Italians are the GARLIC EUROPEANS (Also the best cooks everrrr and the best looking too and just all around amaaaaaZing;)
.
So Ryan says, soooo what kind of Asian are we??? The Sushi Asians??? (He's Japanese-weeeeeeellll PART...I MEAN... Technically speaking, I'm MORE ITALIAN than he is Japanese...i mean i'm jus sayin...don't be jelly Nerd!)Soooooo I think about it and I'm liiiiiike yeah Sushi Asians or just straight up THE RAW ASIANS!!! It sounds cooler...
.
Sooooooooooo on the way home, I explained the WHOLE conversation to my sister-in-law Grace, who is Filipino, and I was liiiiiike, soooooooo what kind of Asian are you guys??? She thought about it for a few seconds then she just busts up laughing and she says, We're THE DOG ASIANS!!! I was liiiiiiiike the dog Asians??? Like your calling yourselves dogs??? You guys know how I am about all things to do with your ethnicity and I was like about to lecture on being proud of your heritage, etc...and she says, NO! I mean, we're THE ASIANS THAT EAT DOGS!!!
.
Then we both cracked up laughing and NOW MJ was extremely offended at us!!!! Cuz when MJ had a chiwawa (SP?) and we went out of town, my sister in law did dog-sitting for her and I told MJ she better be careful cuz in Aunt Grace's country they eat dogs!!! And then I told Grace and she  sent a picture for MJ of the little dog in a crock pot...AHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA!!!
.
APPLE BARN
annnnnnnnnnnd then my sister in law threw up 6 times on the way home!!! We thought it was just car sickness buuuuuuuuuuuut then yesterday Odin got sick and GUESS WHAT??? HE THREW UP 8 TIMES!!!! I went over to their house yesterday to get my lap top Grace was fixing for me and I was like, You know how you threw up 6 times??? Weeeeeeeeeeeellllll ODIN threw up 8 times!!! Everything is a contest for O so Graces busts up laughing and says OH HE BEAT ME!!! BAHAHAHAHAAAA!!! 
.
Anywayz...AMA WAS AWESOME AS USUAL...I vote it's changed to four days again and also...NO ASIAN FOOD...unless they get an Asian cook...bahahahahaaa!!! annnnnnnnnnnnnd
No Heritage this year for me!!!
SEE EVERYONE AT ARISE!!!
How about a different place to eat at then Jason's Deli????? That's soooooo boring brotherrrrr!!! Have you considered Mr. Pho??? Or Frontier??? (Frontier could host A LOT of people) Or Dion's again??? Cuz ya know, some of us have to watch our weight, every bite counts and it's not worth wasting calories on boring food...jus sayin! :) 
♥Mary Frances :)
p.S. Instead of Italians being The Garlic Europeans, MAYBE we should just be referred to as THE DELICIOUS EIROPEANS!!! Jus sayin...;)

Tuesday, June 14, 2022

AMA Trip 2022 (Part 1)

June 6th 
ON OUR WAY!!! 

Kyle and Odin in rare moment of joining forces with each other and NOT against each other...their like best friends and brothers pretty much which ensues major competition!!!
.
Auntie Mar Bear!!!
.
Pistachio Land

.
ALMOST TO CAMP!!!!

We're there...
woooooooooooohooooooooo!!!!
Hanging out in line for dinner...sooooooooo much longerrrrr this year!!! LOL
.
Travel Hair...DON'T CARE!!! ;) Hee, hee!!!!
Daniella and Keri
.
Annnnnnnnnnnd WITH HELP...I finally located my prego mamacita friend...JENNY!!!
Annnnnnnnnnd I guess I don't even remember the rest of the night...except I went to sleep thinking about making sure I woke up in time for morning prayer and how I couldn't wait to wake up to be able to drink more coffee...ahahahahahahaaa...I can't drink caffeine after 11 am otherwise I will neverrrrr fall asleep...buuuuuut I loooooooove the taste soooooooo much sometimes I can't wait til the next day just for that morning sip!!!
JUNE 7th
Hanging out at the pond with Daniella and LaCrecia!!! 
These are two really good girls that have made up their mind to live for God despite their circumstances...LaCrecia on the right IS TAKEN...sorry boys buuuuuut Pedro won and they'll be getting married October 8th, 
buuuuuuuuut Daniella, on my left, with the glasses is SINGLE and she is soooooooo sweet, kind, low-key, undramatic and displays Godly Character...she got in church while she was still in high school when she was like 16 or 17 and since that time has gotten several of her family in church...Soooooo IF YOUR LOOKING FOR A GOOD GIRL...I reccommend Daniella...jus sayin!!!! 
.
Then I spent the rest of the afternoon babysitting little Manny from our church so his parent's could go Horseback riding-which they asked me buuuuut I was actually going to volunteer cuz i've already gone horseback riding several times and I really wanted them to be able to do that

I was working really hard on helping Manny and Rayden become besties!!! When I'm NOT matchmaking, I'm always trying to help people make new friends...I'm liiiiiiike guys...have you met so and so??? They are really nice and you can probably be besties...bahahahaha...

My bestie Rayden...he was FINALLY acting like he knows me again!!!!
.
I'm liiiiiiiiiike JENNY LOOK...we can pretend we're both mom's this afternoon watching our kids together...I mean being mom is literally all I've everrrr wanted to be...I'm weeeeeellllll except your not pretending to be a mom for the afternoon...OMW WHERE'D MANNY GO???? That kid is a HANDFUL!!!! AHAHAHAHAAA!!! 
Soooooo you guys see my pretty, floral shirt??? I got it from Etsy annnnd I LOOOOOOVE IT!!! I looooove flowers so much and my mom even told me flower was the first word I ever said when I was a baby! She said I pointed to them in our yard in NYC and said FLOWER!!!
.
 Weeeeeeeeeeeellllll, the day I wore it at camp, this girl(I'm sooooo sorry little sis, I forgot your name, buuuut Brooklyn's best friend...your really sweet and don't let people that "think" they're cool mock you, be WHO God made you to be!!!)  gives me a really sweet compliment on it and this teenage BOY at the table does this completely obnoxious laugh when she compliments me...liiiiiike my shirt is superrrr ugly or something...which I'm liiiiiiike, okaaaaaaaaay i'm almost 40 (38) sooooooooo I could literally care less what this immature kid thinks of my shirt... 
.
sooooo I just keep walking...cuz you don't get to where I am in life by worrying what everyone thinks of you...buuuuut when we got back, I asked one of the girls at the table WHY he was laughing, like that girls compliment was so stupid or something??? She's like, cuz he said that your shirt looked like it was for Gay Pride Month!!! I was liiiiiiiiiike seriously???? Multi-colored flowers???? You think thats gay??? IF A MAN was wearing it YES...buuuuuut I'm FEMALE...liiiiiike DUH!!!! Soooooo thats soooooo dumb... liiiiiiiike... Get your head out of the clouds๐ŸŒช... cuz HELLOOOOO... GOD MADE THE FLOWERS and I don't care what some punk kid thinks...jus sayin!!! ;)))))
.
Moving on...hee, hee...
Mr. HANDSOME!!!!
.

Me and JENNY...riiiiiiiight before someone tried to photo-bomb us....
ALMOST GOT US...
buuuuuuuuut NOT quick enough for this sistA!!! ;)
.
Weeeeeelllllll that's it for today...part 2 coming tomorrow....I decided to break it up into parts since people these days have such short attention spans and you know I got LOTS TO SAY!!! Hee, hee!!!  




♥Mary Frances :)